top of page

Курсови работи 2017

Здравейте, колеги!


Вече съм споменавал, че през втория семестър ще трябва да напишете курсова работа по въпрос от Общата теория на правото. През Март трябва всички да сте си избрали тема, която да съгласувате с мен и да получите моето потвърждение, че темата е подходяща, след това ще пишете през Април и ще ми предадете работите си до 1 май. Всички курсови работи проверявам с електронна система и тези, които са копирали текстове от Интернет, ще бъдат санкционирани. Попитайте горнокурсниците, ако не ми вярвате.




Можете да разгледате, какви са били най-добрите теми през 2016-та година (линк), както и тези през 2015-та година (линк). Миналата година бях формулирал теми-предизвикателство (линк), по които Ваши колеги се престрашиха да пишат. Интернет помни и още по-стари издания на нашето състезание - линк, линк, линк. Можете да имате предвид, че в последните години приветстваме теми именно с общотеоретична насоченост, а не със залитане към отрасловоправни материи, за които още не сте готови емоционално и интелектуално. Затова изберете именно общотеоретична тема.



Освен това, за да Ви помогна съм обяснявал и как се търси в каталога на Библиотеката на Университета (линк).


Желая Ви успех!

Прочетете указаните линкове!


Мислете за това, каква ще е Вашата тема. Не допускам формални теми като "Видове правни норми". Стимулирам избора на по-интересни и творчески теми. Използването на чуждестранна литература се приветства, като мога и да Ви помогна с редица заглавия.


Пишете ми на познатия Ви мейл и ще успеем да изберем най-добрата тема за всеки от Вас!


bottom of page